Co udělat když ...
Zboží bylo doručeno poškozené
V případě, že jste převzali zboží, u kterého jste po rozbalení zjistili, že je poškozené i přesto, že obal byl neporušený, kontaktujete nás neprodleně na e-mail reklamace@sodastream.cz
- Do předmětu e-mailu vložte „Poškozený výrobek a číslo objednávky“
- Přiložte fotky poškozeného výrobku (fotku celého výroku, detailu poškození a výrobního štítku) a fotky obalu, ve kterém výrobek přišel (ze všech stran).
Můžete nás také kontaktovat na naší infolince +420 323 204 204
Provozní doba infolinky je PO - PÁ od 8:30 do 17:00 hod.
Záměna nebo nekompletní dodávka
Prosíme, v těchto případech nás co nejdříve kontaktujete na e-mail reklamace@sodastream.cz nebo na telefonním čísle +420 323 204 204.
Provozní doba infolinky je PO - PÁ od 8:30 do 17:00 hod.
Provozní doba infolinky je PO - PÁ od 8:30 do 17:00 hod.