Sodastream spouští letní rozhlasovou kampaň

Společnost SodaStream spouští na tuzemském trhu letní rozhlasovou kampaň, jejímž ústředním bodem je limitovaná edice Jet Love Raspberry a vysoký počet míst pro výměnu bombiček. Od poloviny června 2020 budou na rozhlasových stanicích Frekvence 1, Evropa 2, Radio Kiss a Blaník po dobu čtyř týdnů vysílány tři spoty v rovnoměrné rotaci.

Rozhlasovou kampaní sází SodaStream, světový specialista pro výrobu domácí perlivé vody, na osvědčenou cestu ke zvýšení a podpory prodeje. Manager značky SodaStream v ČR Michal Panis potvrzuje: „Vnímáme, že letošní letní sezóna bude trochu jiná, mnozí z nás letos stráví dovolenou v Čechách a proto posilujeme naše marketingové aktivity i v tomto segmentu..
První spot představuje limitovanou edici JET Love Raspberry, jejíž součástí jsou kromě nejprodávanějšího modelu výrobníku perlivé vody i dvě opakovaně použitelné lahve s motivem malin a oblíbený malinový sirup. Tento spot bude prezentován ve dvou verzích se stejným textem, ale rozlišným hudebním doprovodem. Tématem druhého spotu je široká síť výměnných míst pro bombičky s CO2 plynem pro výrobníky SodaStream, která už přesáhla 3000 míst. Spot upozorňuje i na možnost dovozu bombičky domů na vybraných místech.
Dvacetivteřinovým spotům propůjčila hlas již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková. Kreativa vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.

Rozhlasové spoty ke stažení
JET Love Raspberry
O značce SodaStream
 
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *
 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz.
 
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
 
Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz


 

Tisková zpráva ke stažení jako

Poslední tiskové zprávy


Léto má chuť malin