Sodastream startuje kampaň s novými televizními spoty

Značka SodaStream zahájila v březnu prvním spotem televizní kampaň, která poběží na stanicích skupiny Nova a Prima Group. Televizní kampaň potrvá celý rok a SodaStream v ní sází na osvědčené akcentování domácího pohodlí při přípravě perlivé vody bez tahání lahví.

Světový specialista na výrobu domácí perlivé vody uvedl první ze série spotů. Ten má za cíl originální a hravou formou poukázat na jednoduchost přípravy perlivé vody s výrobníky SodaStream a její benefity, které dává do kontrastu s nepraktickým nákupem balených vod.

„Strategie, při níž zdůrazňujeme komfort domácího prostředí a ušetření námahy, se naší značce dlouhodobě osvědčila a sázíme na ni znovu. Již několik let přináší značce SodaStream stabilní růst prodejů na mnoha evropských trzích. Domníváme se, že i kvůli aktuální komplikované době se podaří oslovit zákazníky připomenutím alternativy k návštěvě obchodů,“ říká Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.

Spoty vznikají v Izraeli, ústřední postavou je herečka a zpěvačka Sarah Catherine Hook, kterou můžeme u nás znát např. z hororového snímku V zajetí démonů. Hlas české verzi propůjčila René Slováčková.

První je patnáctivteřinový spot: https://www.youtube.com/watch?v=CLhWFvDoXxQ&feature=youtu.be


  

Druhý má délku 20 vteřin a jeho nasazení je plánováno na duben: https://www.youtube.com/watch?v=lt-54UNGWzQ&feature=youtu.be

Hlavní postavou obou spotů je mladá žena, která ukazuje, že prostřednictvím jednoduchých kroků lze skloubit téměř nemožné – potěšit velkou skupinu dětí i získat čas pro sebe sama. Se spoty SodaStream se budou televizní diváci setkávat na stanicích skupiny Nova a Prima Group během celého roku.
 



O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet.

Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz

* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.

 

Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22

Zpět na SodaStream Blog