Sodastream spouští novou televizní kampaň

Značka SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, spouští na začátku školního roku televizní kampaň. Spot, který poběží na kanálech spadajících pod Prima Group, je zaměřený na výrobu domácí perlivé vody a připomíná její výhody pro spotřebitele a přínos v ochraně planety.

Dvacetisekundový spot značky SodaStream jemným humorem vystihuje častou realitu dnešního světa – holčička se vštípenými zásadami dbající na ochranu životního prostředí nabádá svého tatínka, aby opustil zažitý zvyk konzumace balených vod a přešel na domácí výrobu perlivé vody. Poukazuje na to, jak je tento krok jednoduchý, stačí si říct DOST! a vyzkoušet výrobníky SodaStream, které přemění obyčejnou kohoutkovou vodu na perlivou.
 
Cílem společnosti je podpora prodeje, ke které SodaStream televizní reklamu často využívá. Jak uvádí Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR: „S tématy ekologie a uživatelského komfortu máme opakovaně dobrou zkušenost – ověřili jsme si, že na ně zákazníci dobře reagují. A není to nic překvapujícího, vždyť se denně týkají každého z nás. Ve své marketingové komunikaci proto spoléháme na obě témata, jelikož nabízejí kombinaci příjemného s užitečným. Díky našim produktům lidé nemusí při nákupech tahat těžké balíky vody a zároveň pomáhají chránit planetu od jednorázových plastů, které vznikají kvůli vysoké produkci nápojových PET lahví.“

Reklamní spot vznikl ve Francii ve společnosti BEHAEGHEL CREATIVE STUDIO a o českou verzi se produkcí a dabingem postaralo studio Alma Production. Hlas hercům propůjčila Veronika Hronková, Viktor Holman a tradičně také René Slováčková.

Spot ke shlédnutí: https://www.youtube.com/watch?v=pFNOSwgZmiM



   

O značce SodaStream
 
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *
 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
 
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
 
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
 
Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz

Zpět na SodaStream Blog