SodaStream na slavnostním večeru představil nový typ lahví a mění pravidla
Slavnostní večer se uskutečnil v prostorách nově zrekonstruovaného Národního muzea a zúčastnilo se jej na 250 hostů. Mezi pozvanými nechyběly známé osobnosti včetně Karla Vágnera, vítězky soutěže krásy Miss ČR 2019 Denisy Spergerové, moderátorky Nikol Moravcové, blogerky Dominiky Myslivcové nebo Egona Kulhánka, ředitele Hudebního divadla Karlín. Společenská akce, kterou provázel herec Jakub Kohák, měla nabitý program. Na pozadí scének z filmových hitů i závěrečné hrané scénky, prokládané vstupy moderátora a projevy zástupců společnosti SodaStream, byl představen nový typ lahve s názvem „Voda s sebou“.
„Snažili jsme se dnes hostům naše nové lahve představit způsobem, který je nám blízký – vtipně a originálně. Chtěli jsme poukázat na skutečnost, že SodaStream lahev může vypadat pěkně i reprezentativně. A taky, že není nutné neustále pokračovat v některých zavedených spotřebitelských stereotypech, především v zatěžování životního prostředí jednorázovým plastovým odpadem. Proto se celý večer nesl v duchu změny pravidel i důrazu na udržitelnost,“ uvedl k programu večera Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.
Právě s pomocí nově uvedené společenské a volnočasové lahve „Voda s sebou“ se společnost SodaStream snaží o změnu zavedených pravidel. Především zažitého zvyku kupovat balené vody, které znamenají nejen nezanedbatelné finanční výdaje pro spotřebitele, ale i obrovskou ekologickou zátěž. Plasty, mezi které patří i PET lahve, často končí v přírodě nebo na skládkách, kde se nachází miliardy tun plastového odpadu a toto množství každoročně narůstá. „My v SodaStreamu si uvědomujeme negativní dopad, který jednorázový plastový odpad má na životní prostředí, a snažíme se na tuto situaci reagovat. Mimo jiné i tím, že zákazníkům nabízíme ekologičtější produkty, které jsou praktické i designové,“ říká Roy Naaman, více prezident společnosti SodaStream.
Uvedením lahve „Voda s sebou“ společnost SodaStream reaguje i na měnící se poptávku spotřebitelů. Zatímco dříve dominoval zájem o obaly s objemem 1,5 l, nyní zákazníci čím dál častěji vyhledávají menší balení. Odráží to skutečnost, že lidé nekonzumují nápoje pouze doma, ale chtějí je mít stále při sobě – spotřebitelské výzkumy potvrdily, že lahev má při cestách nebo mimo domov až 80 % dotázaných. Roy Naaman dodává: „Tento trend logicky odráží změny chování spotřebitelů – lidé chtějí žít zdravěji, sportují, dodržují pitný režim. Konzumace se tak více děje mimo domov a častěji probíhá tzv. On-the-Go, lidově řečeno za pochodu. A my na tento trend reagujeme naší novou lahví, která je díky objemu 0,6 litru malá i lehká zároveň, takže se snadno vejde do kabelky či tašky.“
O nové lahvi „Voda s sebou“
Nový typ lahve umožňuje mít vodu neustále při sobě a kdykoliv si ji doplnit. Lahev je vyrobena z plastu bez BPA, je umyvatelná v myčce a snadno se vejde do kabelky nebo tašky. Díky svému designu a oblým křivkám rovněž nabízí mnohem estetičtější variantu k PET lahvím. Je opatřena elegantním poutkem pro praktické nošení, které je ve stejné barvě jako dno – v černé nebo světle růžové. Hermetické kovové víčko zabraňuje vytékání čerstvé perlivé či neperlivé vody a dostatečně široké hrdlo umožňuje použít kousky ovoce, bylinek nebo zeleniny na dochucení vody.
O značce SodaStream
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet.
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz