Řešíte, co s prázdnými PET lahvemi? „Už nemusíte“, vzkazuje SodaStream ve své kampani
SodaStream ukazuje, že perlivé nápoje si můžete dopřát i bez toho, aby se vám doma hromadily prázdné obaly.
Celosvětová spotřeba balené vody a nealkoholických nápojů loni dosáhla rekordních 838 miliard litrů – 97 % z nich se přitom prodává v jednorázových obalech. Hromadící se prázdné PET lahve a plechovky tak prakticky řeší každá domácnost na světě, české nevyjímaje. SodaStream proto ve své aktuální kampani poukazuje na praktickou alternativu k baleným nápojům. Milovníkům sycených nápojů vzkazuje, že pokud si je připraví doma, otázku „co s prázdnými obaly“ už řešit nemusí.
Oblíbené nápoje bez obalu
Balené nápoje představují významný zdroj jednorázového plastového odpadu, proto jim pozornost věnuje i legislativa jednotlivých zemí. Zatímco například na Slovensku a v Polsku už existuje systém zálohování jednorázových nápojových obalů, v České republice se o jeho definitivní podobě zatím jedná.
„SodaStream může být už nyní skvělou alternativou pro lidi, kteří perlivé nápoje konzumují pravidelně. S výrobníkem, bombičkou CO2 a opakovaně použitelnou lahví si je jednoduše připraví doma z kohoutkové vody – bez nakupování, skladování či vracení obalů,“ říká Martin Michelík, marketingový manažer SodaStream Česká republika. Zároveň zdůrazňuje, že SodaStream považuje snižování počtu jednorázových PET lahví i opatření podporující cirkulární ekonomiku za prioritní. „Používáním výrobníku SodaStream můžete nahradit tisíce jednorázových lahví a plechovek, což je dobrá zpráva i pro životní prostředí,“ dodává M. Michelík.

Kampaň poběží až do Vánoc
Nová 360° marketingová kampaň zdůrazňuje jednoduchost přípravy perlivých nápojů v pohodlí domova a SodaStream tak prezentuje jako praktickou a dlouhodobě udržitelnou volbu pro pitný režim – bez ohledu na to, zda preferujete neochucenou vodu nebo různé typy limonád.
Za kreativním zpracováním stojí polská agentura Leo Warsaw (Publicis Groupe) a kromě České republiky kampaň paralelně probíhá také v Maďarsku, Polsku a na Slovensku. Reklamní spoty (30“, 15“ a 10“) poběží na televizních obrazovkách i v digitálním prostoru až do Vánoc.
Spot „Už nemusíte“ si můžete prohlédnout ZDE.
Kontakt pro média:
Hedvika Přibová
PHOENIX COMMUNICATION
110 00 | Praha 1 | Opletalova 919/5
hedvika@phoenixcom.cz
O značce SodaStream
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystanou v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami co do počtu vypitých litrů*. Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,99 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. Kromě svého pohodlí navíc používáním každého výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdných PET lahví od nápojů. Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz.
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
Oblíbené nápoje bez obalu
Balené nápoje představují významný zdroj jednorázového plastového odpadu, proto jim pozornost věnuje i legislativa jednotlivých zemí. Zatímco například na Slovensku a v Polsku už existuje systém zálohování jednorázových nápojových obalů, v České republice se o jeho definitivní podobě zatím jedná.
„SodaStream může být už nyní skvělou alternativou pro lidi, kteří perlivé nápoje konzumují pravidelně. S výrobníkem, bombičkou CO2 a opakovaně použitelnou lahví si je jednoduše připraví doma z kohoutkové vody – bez nakupování, skladování či vracení obalů,“ říká Martin Michelík, marketingový manažer SodaStream Česká republika. Zároveň zdůrazňuje, že SodaStream považuje snižování počtu jednorázových PET lahví i opatření podporující cirkulární ekonomiku za prioritní. „Používáním výrobníku SodaStream můžete nahradit tisíce jednorázových lahví a plechovek, což je dobrá zpráva i pro životní prostředí,“ dodává M. Michelík.

Kampaň poběží až do Vánoc
Nová 360° marketingová kampaň zdůrazňuje jednoduchost přípravy perlivých nápojů v pohodlí domova a SodaStream tak prezentuje jako praktickou a dlouhodobě udržitelnou volbu pro pitný režim – bez ohledu na to, zda preferujete neochucenou vodu nebo různé typy limonád.
Za kreativním zpracováním stojí polská agentura Leo Warsaw (Publicis Groupe) a kromě České republiky kampaň paralelně probíhá také v Maďarsku, Polsku a na Slovensku. Reklamní spoty (30“, 15“ a 10“) poběží na televizních obrazovkách i v digitálním prostoru až do Vánoc.
Spot „Už nemusíte“ si můžete prohlédnout ZDE.
Kontakt pro média:
Hedvika Přibová
PHOENIX COMMUNICATION
110 00 | Praha 1 | Opletalova 919/5
hedvika@phoenixcom.cz
O značce SodaStream
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystanou v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami co do počtu vypitých litrů*. Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,99 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. Kromě svého pohodlí navíc používáním každého výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdných PET lahví od nápojů. Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz.
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.