Doprava zdarma při objednávce nad 1000 Kč

Pepsi podle vlastní chuti: SodaStream otestuje kreativitu svých zákazníků

Máte rádi ikonickou chuť Pepsi, ale láká vás dodat jí vlastní twist? Přesně o tom je nová globální kampaň Pepsi Made by Me, kterou SodaStream přináší i do České republiky. Jejím cílem je motivovat zákazníky, aby si pomocí výrobníku SodaStream připravili Pepsi v pohodlí domova a vychutnali si ji podle vlastních představ.
Při této příležitosti SodaStream uvádí na trh také limitovanou edici Megapack Pepsi. Ve výhodném balení najdete kromě výrobníku perlivé vody a bombičky s CO2 i speciální lahev s retro logem Pepsi a originální přichuť Pepsi. Tedy vše, co potřebujete pro to, abyste si svůj oblíbený nápoj namíchali přesně tak, jak ho máte rádi.

Kreativita, která pomáhá
Globální kampaň Pepsi Made by Me má za cíl podpořit kreativitu a seberealizaci při přípravě perlivých nápojů. „Nejlépe chutnají nápoje připravené podle vlastních představ – a to platí i pro ikonickou Pepsi. Tu si naši zákazníci mohou připravit i v pohodlí domova – pomocí výrobníku perlivé vody, čerstvé kohoutkové vody a originální příchuti Pepsi. Intenzitu bublinek, další ingredience nebo způsob podávání už ale necháváme na nich,“ říká Martin Michelík, marketingový ředitel SodaStream pro Českou a Slovenskou republiku. Dodává, že SodaStream touto kampaní naplňuje i své hlavní poslání. „Naším posláním je nahrazovat jednorázové plastové lahve opakovaně použitelnými. Každá Pepsi připravená doma tak není jen vyjádřením kreativity, ale i malým krokem k ochraně planety, který může udělat každý člověk.“

Připravte se na souboj chutí

 
Připravte se na souboj chutí
Idea kampaně staví na popularitě sdílení autentického obsahu na sociálních sítích – od chuťových experimentů až po osobní výpovědi. V České republice proto SodaStream do kampaně zapojí i dvojice influencerů, kteří ukážou, jak vypadá a chutná Pepsi připravená podle nich. O vítězi výzvy budou rozhodovat followeři hlasováním přímo pod videem. „O své vlastní recepty na Pepsi podle sebe se na sociálních sítích může podělit kdokoliv a ty nejzajímavější rádi odměníme,“ říká Martin Michelík a dodává, že soutěže budou během října a listopadu probíhat na Facebooku i Instagramu. Hrát se bude o megapacky Pepsi a designové lahve s retro logem Pepsi, které potěší i sběratele.
 
Ikonická limitka
Chcete si i vy připravit Pepsi podle sebe v pohodlí domova? Vše potřebné najdete v novém Megapacku Pepsi. K výrobníku perlivé vody SodaStream přibalil speciální lahev s kovovými prvky a retro logem Pepsi. Nechybí ani bombička s CO₂, která vystačí až na 80 l perlivé vody. Tu pak stačí smíchat s originální příchutí Pepsi, kterou v megapacku najdete jako bonus — a připravíte z ní až 9 velkých lahví ikonického nápoje. Limitovaná edice Megapack Pepsi se prodává ve třech variantách – s výrobníkem SodaStream ART v černé barvě nebo s výrobníkem SodaStream TERRA v černé či bílé barvě.

blog_pepsi_sodastream_sirka3.jpg

 
 
Lahev pro milovníka Pepsi
Patříte ke skalním fanouškům Pepsi? Pak si nenechte ujít limitovanou edici lahve SodaStream Pepsi Made by Me, která působí jako pravý sběratelský kousek. Už na první pohled zaujme prémiovým designem s kovovými prvky a retro logem Pepsi. Je vyrobena z odolného materiálu Tritan™, který neobsahuje BPA, odolává UV záření a nepohlcuje pachy ani barevné pigmenty z nápojů. Lahev je vhodná do myčky nádobí a její čištění usnadňuje i odnímatelné kovové dno. Je kompatibilní se všemi výrobníky SodaStream (kromě modelů SodaStream DUO™, SodaStream E-DUO™ a SodaStream CRYSTAL™).

blog_pepsi_sodastream_sirka5.jpg


Kontakt pro média: 
Hedvika Přibová                                                                   
PHOENIX COMMUNICATION                                               
110 00 | Praha 1 | Opletalova 919/5                                   
hedvika@phoenixcom.cz                                                    
 
 
O značce SodaStream
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystanou v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami co do počtu vypitých litrů*. Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,99 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. Kromě svého pohodlí navíc používáním každého výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdných PET lahví od nápojů. Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz.
 
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
 
Zpět na SodaStream Blog