Sodastream se vrátil na super bowl doslova mimozemským spotem

Specialista na výrobu perlivé vody vytvořil pro Super Bowl 74 sekund dlouhý spot o hledání vody na Marsu

Poprvé od roku 2014 se společnost SodaStream, specialista na výrobu perlivé vodu a dlouhodobý bojovník proti využívání jednorázových plastů, vrátila se svou reklamou na Super Bowl. V průběhu finálového zápasu severoamerické NFL v americkém fotbalu mezi Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers uvedl SodaStream spot, ve kterém lidstvo hledá (a nachází) vodu na planetě Mars.
 

Super Bowl patří dlouhodobě nejen ke sportovním, ale i reklamním vrcholům roku. Značka SodaStream tuto platformu využila k oslovení okolo 100 milionů fanoušků, kteří zápas každoročně sledují. Spot vznikl ve spolupráci s reklamní agenturou Goodby Silverstein & Partners a odvysílán byl v průběhu poločasové přestávky, přesněji hned před startem třetí čtvrtiny zápasu. Režie se ujal Bryan Buckley, ostřílený režisér reklamních spotů, který natočil více než šedesát reklam odvysílaných v průběhu prestižního Super Bowlu. Hlavním kameramanem byl Rodrigo Preito, který byl nedávno nominován na Oscara za svoji práci na filmu Martina Scorseseho s názvem Irčan. Ve spotu si zahrály i známé osobnosti jako americký vědec Bill Nye nebo Alyssa Carson, která je v osmnácti letech nejmladší členkou posádky, jež se připravuje na první misi na planetu Mars.  
Bill Nye, ředitel americké neziskovky The Planetary Society, je známým ochráncem životního prostředí, a pro SodaStream tak ideálním protagonistou jejího reklamního spotu. Alyssa Carson je osmnáctiletá studentka astrobiologie, která vlastní pilotní průkaz i certifikaci na let do vesmíru. Plánuje být členkou první posádky, která kdy přistane na planetě Mars. Kdo jiný by měl SodaStreamu pomáhat s hledáním vody na Marsu, než právě tato mladá dáma?
„Jsem velmi rád, že jsem mohl se značkou SodaStream spolupracovat na její reklamě pro Super Bowl. SodaStream našel skvělý způsob, jak naperlit vodu v našich domácnostech po celém světě, a teď navíc i skvělou platformu, na které vtipně odprezentoval, že existuje plnohodnotná alternativa k jednorázovým plastovým lahvím. Reklamu také vnímám i jako oslavu faktu, že jako lidstvo prozkoumáváme Mars!“ řekl Bill Nye a dodal: „Žijeme v mimořádně důležité době. Musí se nám podařit ochránit životní prostředí na Zemi a voda patří mezi nejvzácnější dary, které jsme od naší planety jako lidstvo dostali. Čím dříve s ním budeme nakládat šetrněji a udržitelněji – například za pomoci produktů SodaStream – tím lépe pro nás všechny.“
„Naše značka je více než deset let známá pro svůj originální způsob komunikace i pozitivní dopad na životní prostředí. Super Bowl nám dává obrovskou příležitost oslovit obrovskou masu lidí a připomenout Američanům i dalším národům, že SodaStream představuje budoucnost perlivé vody. A suverénně nejlepší i nejzábavnější způsob, jak do těla dostat potřebné tekutiny a zároveň se vyhnout jednorázovým plastům,“ řekl CEO společnosti SodaStream Eyal Shohat a doplnil: „V naší reklamě vykreslujeme budoucnost, která – doufáme – nikdy nenastane. A s humorem a nadsázkou předkládáme jednoduché řešení, které by zlé budoucnosti mělo zabránit.“
Značka SodaStream se navíc rozhodla svou „mimozemskou“ reklamu v průběhu zápasu Super Bowl ještě vyšperkovat. Vyzvala obyvatele městečka Mars v americkém státě Pensylvánie, aby v průběhu hracího dne posílali příspěvky na Twitter zmiňující značku SodaStream. Každý tweet byl následně odměněn výrobníkem značky SodaStream, aby si obyvatelé městečka Mars mohli kdykoliv naperlit vodu v pohodlí svých domovů. „Máme rádi originální způsob komunikace. Většina brandů se v den Super Bowlu snaží být značkou, o které se mluví po celé Zemi. My chtěli, abychom byli značkou, o které mluví celý Mars!“ řekla Shiri Hellmann, viceprezidentka pro marketing značky SodaStream USA.
Vyrábění vlastní perlivé vody z prostředí domova je skvělý způsob, jak tělu dodat potřebné tekutiny a zároveň šetřit životní prostředí. Díky SodaStream totiž omezíte využívání jednorázových plastů. Do roku 2025 se SodaStream zavazuje, že eliminuje 67 miliard jednorázových plastových lahví z naší planety. Navštivte www.sodastream.cz pro více informací. SodaStream je od roku 2018 součástí skupiny PepsiCo.
 

 

O značce SodaStream
 
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *
 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
 
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
  
Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz

 

Tisková zpráva ke stažení jako

Poslední tiskové zprávy


Léto má chuť malin