Sodastream startuje letní rozhlasovou kampaň

Značka SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, spouští na konci prázdnin rozhlasovou kampaň. Sada spotů, které zazní na celostátních frekvencích rádií Evropa 2 a Frekvence 1, představí ovocné sirupy, potravinářský CO2 plyn a perlivou vodu v letní limitované edici Italian Spritz.


Sodastream startuje letní rozhlasovou kampaň

Hlas všem čtyřem spotům, které uslyšíme od 26. srpna do 20. září, propůjčila již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková. Kreativa vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.
Dva spoty jsou věnovány nové kategorii ovocných sirupů, které obsahují 50 % ovocné složky a jsou bez přidaných konzervantů a barviv. Značka SodaStream jimi reaguje na požadavky českého trhu, na kterém je patrná stále větší poptávka po neslazených nápojích. „Zákazníci čím dál více vnímají složení samotných výrobků. Více preferují ty bez umělých sladidel, konzervantů, s co největším podílem ovocné složky a jsou ochotni si za ně i připlatit,“ potvrzuje Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR.

Sirupy jsou primárně určeny pro čerstvou vodu z kohoutku a SodaStream v tomto případě učinil další krok směrem k nezávislosti na jednorázových plastech, jelikož sirupy jsou baleny v elegantních skleněných lahvích z bílého skla. K dostání jsou v pěti příchutích – jahoda, jablko, zahradní ovoce, pomeranč a hroznové víno s citrusy za doporučenou maloobchodní cenu 79,- Kč.
Tématem dalšího spotu je CO2 plyn SodaStream pro výrobníky perlivé vody. Bombičky s plynovou náplní CO2 vydrží (v závislosti na typu výrobníku a síle perlení nápojů) až na 80 litrů domácí perlivé vody. Jsou dodávány v potravinářské kvalitě a jsou podrobovány trojnásobné kontrole pro zajištění nezávadnosti. Zákazníci mají po spotřebování CO2 náplně možnost na vícero jak 2500 autorizovaných místech vyměnit prázdnou bombičku za plnou, a to pouze za cenu plynové náplně.

Poslední spot představuje letní limitovanou edici příchutě Italian Spritz. Lehce nahořklá chuť a barva červánků v sobě skrývá letní náladu a atmosféru západu slunce v romantických Benátkách. Ikonický letní drink si tak lze s pomocí čerstvé vody, domácího výrobníku perlivé vody a příchutě Italian Spritz snadno připravit v pohodlí domova, na zahradě nebo v kanceláři. SodaStream Italian Spritz je italskou verzí tradičního střiku bez alkoholu, ale kdo má chuť, může ji využít i ke smíchání s Proseccem. Stačí jen přidat led, plátek pomeranče a osvěžující oblíbený drink je na světě!
 
Rozhlasové spoty ke stažení

O značce SodaStream
 
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *
 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
 
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
  
Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz

Tisková zpráva ke stažení jako