SODASTREAM SPOUŠTÍ NOVOU EKOLOGICKOU KAMPAŇ

UPOZORŇUJE ZÁKAZNÍKY, ABY NEPOUŽÍVALI PLASTY NA JEDNO POUŽITÍ  
Pěvecký sbor vedený animovanou mořskou želvou s hlasem sira Roda Stewarta zpívá píseň Now is the Time for Change na hromadě plastových odpadků 

AIRPORT CITY, Izrael (13. listopadu 2018) —Společnost SodaStream International LTD. dnes představila novou video kampaň zaměřenou na ekologické škody způsobené v důsledku využívání umělohmotných lahví na jedno použití. Hlavní postavou videoklipu je zpívající mořská želva, která apeluje na lidi, aby ve svém životě udělali drobnou, ale důležitou změnu a přešli na lahve, které lze použít opakovaně. Ve videoklipu se objevuje metaforický motiv zelených kopců a modrého oceánu, obojí postupně zamořuje plastový odpad.
„Umělé hmoty se v poslední době staly globální hrozbou – jejich dopad na lidské zdraví zatím není definitivně vyhodnocený, ale už teď je jasné, jak ničivý vliv mají na oceány a život v moři,“ konstatoval Daniel Birnbaum (CEO). „V kampani jsme se rozhodli dát prostor právě mořským živočichům a společně s nimi apelovat na lidi i velké firmy, aby přestali používat umělohmotné předměty na jedno použití a dali přednost produktům, jež lze použít opakovaně.“
Videoklip je k vidění zde.
Hlavní postavu mořské želvy namluvil a nazpíval sir Rod Stewart. V klipu dále vystupuje populární islandský herec Thor Bjornsson zvaný The Mountain čili Hora, případně čím dál tím populárnější herečka Sarah Catherine Hooková. Sbor lidí i mořských zvířat, které trpí plastovými odpadky v oceánu, v klipu zpívá píseň Ocean of Change, napsanou na objednávku společnosti SodaStream přímo pro tuto kampaň. Hlavním poselstvím textu je myšlenka, že se neveselá situace dá změnit, je to jen a jen v lidských rukou.
 

 

„Moře a mořské živočichy mám nesmírně rád, proto jsem se do kampaně zapojil s velkou chutí,“ prohlásil sir Rod Stewart. „Pokud to lidi osloví a přiměje je to k tomu, že přestanou používat lahve na jedno použití, udělá mi to ohromnou radost.“
Souběžně s videoklipem SodaStream představuje novou webovou stránku www.FightPlastic.com, kde rovněž apeluje na zákazníky, aby jednorázové plastové lahve nepoužívali.
 
„S každou SodaStream lahví na opakované použití nahradíme tisíce těch jednorázových. Pokud ale chceme skutečně účinně bojovat proti globálnímu znečištění, chce to víc než jen lahve. Je zapotřebí přestat používat jednorázová brčka, kelímky i igelitové tašky,“ pokračuje Birnbaum. „Společnost SodaStream doufá, že k téhle změně novou kampaní přispěje. Je to v našich rukou.“
 
Pokud i vy chcete přispět ke změně, navštivte stránky www.FightPlastic.com a dozvíte se více o tom, jak SodaStream průběžně bojuje proti plastovému odpadu.
 
O značce SodaStream
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. * 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet.
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
  
Kontakt pro média:
Monika Straková / PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz 

 

Tisková zpráva ke stažení jako

Poslední tiskové zprávy


Malina perlí