SodaStream zažertoval na apríla s Paris Hilton

Největší značka perlivé vody spustila na apríla kampaň “NanoDrop”, podporující konzumaci domácí perlivé vody, zdravou hydrataci a snížení ekologické zátěže z plastových lahví.

AIRPORT CITY, Israel, (3. dubna 2017)SodaStream International Ltd. oznámil, že stál za marketingovou kampaní NanoDrop; aprílovým vtípkem s Paris Hilton. Kampaň upozorňuje na problémy životního prostředí naší planety kvůli znečištění jednorázovými plastovými lahvemi.
Video najdete na  www.nanodrop.org

paris_small-(1).jpg


Kampaň SodaStream NanoDrop je postavena na vtipném videu s Paris Hilton, která představuje nejnovější objev z vlastního Paris Hilton Institute of Plastic Pollution Solutions'(PHIPPS): NanoDrop 'vysoce koncentrovaná perlivá voda'. Ve videu Paris popisuje, jak se stala svědkem následků znečištění a rozhodla se využít svého vlivu k nápravě škod. Video ukazuje, jak Paris Hilton a její tým vědců z PHIPPS vytvořil nový revoluční produkt – 5000x více hydratující než běžná voda. Ukazuje, že jedna kapka NanoDrop je vše, co potřebuje pro dostatečnou hydrataci, bez nutnosti nosit balenou vodu. Jedna kapka je ekvivalentem sklenice vody, takže pravidelné používání NanoDrop představuje v případě jedné osoby 1500 plastových lahví.
Za kampaní stojí kreativní agentura Allenby Concept House a režie se ujal Ohav Flantz. “Kredibilita” kampaně byla vystavena na spuštění stránek NanoDrop a facebookového profilu, které přinesly profil fiktivní společnosti a oznámení launche převratného produktu podpořeného prohlášením profesora Rona Naamana z Weizmann Institute of Science a experta v oblasti molekulární elektroniky.
„Čerstvá voda z kohoutku a výrobníky perlivé vody SodaStream představují jednoduché a ekonomické řešení zajišťující spotřebiteli dostatečnou hydrataci, bez nošení plastových lahví a s nimi spojeného znečištění planety,“ řekl Matti Yahav, viceprezident pro globální marketing, SodaStream International. „Představili jsme Paris Hilton a břitkou kampaň, což nám pomáhá upozornit na problematiku zábavným způsobem. Miliony spotřebitelů používají SodaStream po celém světě a my doufáme, že další miliony se k nám připojí ve snaze chránit naši planetu před plastovými lahvemi.“

 

O značce SodaStream
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů.*
 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet.
 
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
 
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
 
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
  
Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
Pod Vilami 785/22
140 00 Praha 4
 
monika@phoenixcom.cz
 

Tisková zpráva ke stažení jako