SodaStream dbá na pitný režim a vyráží do ulic

Značka SodaStream přichází s unikátním projektem SodaKára, během léta nabízí ve vybraných lokacích zdarma osvěžující perlivou vodu.
 

Značka SodaStream, světová jednička ve výrobě a distribuci výrobníků perlivé vody, přichází s originálním letním projektem. Ve vybraných místech bude ze speciálního vozidla Piagio - tzv. SodaKára - zdarma nabízet kolemjdoucím perlivou vodu.
Během letní roadshow se Sodakára objeví na koupalištích, náplavce, farmářských trzích, stanicích metra, u obchodních center, na Ladronce. Dbát na pitný režim bude ale také na festivalu Pigyáda a Paráda festu 27. 8.
„Z dlouholetých průzkumů je zřejmé, že Češi stále milují bublinky. V podobě čisté perlivé vody proti nim nenamítají ani lékaři, proto jim chceme naší kampaní připomenout, že cesta k letnímu osvěžení nemusí vést přes supermarket. Konečně, nejkvalitnější voda nám teče přímo doma z kohoutku,“ vysvětluje Michal Panis, product & brand manager značky SodaStream v ČR.
soda_kara.jpg

Cílem kampaně je poukázat na to, že zdravý pitný režim se pomocí tohoto jednoduchého systému dá zvládnout i ekologicky a v pohodlí domova. Zájemci mohou ochutnat čistou perlivou vodu, případně její varianty dochucené čerstvým ovocem nebo originálními sirupy SodaStream. 

 
 
O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů.*
 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet.
 
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream  domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

 
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
 
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
  
Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
Helénská 1799/4
120 00 Praha 2
 
monika@phoenixcom.cz
 

Tisková zpráva ke stažení jako