SodaStream v nové kampani láká na perlivou vodu bez lahví

Značka SodaStream, dodavatel výrobníků domácí perlivé vody, přichází s předvánočním pokračováním své komunikační kampaně. V novém televizním spotu i reklamních vizuálech komunikuje unikátní benefity výroby perlivé vody v pohodlí domova a dává je do kontrastu s nepraktickým nákupem balených vod. Značka, která je jedničkou na celosvětovém trhu perlivých vod v počtu vypitých litrů, teď láká zákazníky na českém a slovenském trhu nejen benefity praktickými, ale i provedením nejoblíbenějšího výrobníku SodaStream JET v 9 pastelových barvách.

Nový claim
Předvánoční komunikační kampaň je součástí celkové změny komunikační strategie značky SodaStream na českém trhu, kterou firma odstartovala na jaře tohoto roku. Nový claim „Perlivá voda v pohodlí domova bez tahání lahví“ figuruje ve všech vizuálech i novém televizním spotu. „Odezva v podobě nárůstu prodeje v řádu desítek procent hned v prvních měsících po uvedení našeho nového sloganu nás přesvědčila, že přicházíme s vítaným řešením každodenního problému v životě našich zákazníků," říká Zdeněk Zahrádka, manažer značky SodaStream pro ČR a doplňuje: „Myšlenka perlivé vody, kterou si zákazník místo tahání těžkých plastových lahví sám připraví v pohodlí domova, již několik roků přináší značce SodaStream stabilní růst prodejů na mnoha evropských trzích.“

Ucelená kampaň s novou tváří
Nový 15sekundový TV spot vtipnou formou hrané scénky s mladou ženou poukazuje na kontrast mezi nákupem těžkých balíků vody v lahvích a jednoduchou přípravou perlivé vody v pohodlí domova. S reklamním spotem se budou diváci na stanicích skupiny Prima Group setkávat pravidelně týden, co týden až do letošního Silvestra - https://www.youtube.com/user/TVSodaStream. Televizní spot doplní v uceleném komunikačním balíčku inzerce ve vybraných lifestyle a zpravodajských týdenících a měsíčnících, podpora v online kanále prostřednictvím bannerů a video reklamy na stránkách YouTube i Facebook, měsíční rozhlasová kampaň na celostátních frekvencích Blaník, Evropa 2 a Frekvence 1, vkládačky v nejčtenějším celostátním deníku Blesk a in-store komunikace. V probíhající kampani se objeví také modelka Andrea Verešová, která se stala pro nadcházející sezónu novou tváří značky.

Limitovaná pastelová edice
V rámci nové kampaně představí SodaStream i hlavní lákadlo své produktové nabídky pro vánoční trh. Limitovaná edice nejprodávanějšího výrobníku domácí perlivé vody SodaStream JET v 9 pastelových barvách je výsledkem spolupráce značky SodaStream s oblíbeným výrobcem malých domácích spotřebičů SENCOR. Řada je v prodeji od října exkluzivně na českém a slovenském trhu.
„Sady s výrobníky domácí perlivé vody se každoročně těší velké přízni u našich zákazníků jako jeden z oblíbených vánočních dárků. Jsme přesvědčeni, že nový vzhled našeho produktu v jemných pastelových tónech bude prodejním tahákem předvánoční nabídky obchodníků,“ dodává Michal Panis, manažer zodpovědný za marketing značky SodaStream na českém trhu. Na podporu tohoto záměru připravil SodaStream pro své obchodní partnery poutavou prezentaci v rámci kontraktačního veletrhu FAST DAY 2015. Ve čtvrtek, 5. listopadu na něm pastelovou řadu JET představila nová tvář této značky Andrea Verešová (viz přiložené foto).

Již tento týden se objeví značka také ve spojení s Celosvětovým dnem diabetu (14. listopadu 2015). Záměrem společnosti je v tomto případě, využít své pozice lídra v konzumaci sycených nápojů a pokusit se o zásadní změny návyků celosvětové populace. Především se chce zaměřit na problematiku pitného režimu a přispět tak ke snížení počtu nemocných diabetem. V letošním roce se proto spojila s Americkou diabetologickou asociací (ADA), do jejíž kompetence spadá oblast výrazně postižená obezitou.
 
 
O značce SodaStream
 
SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů.*
 
Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet.
 
Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream  domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.
 
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz
 
* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.
 
Zdeněk Zahrádka | Head of Sodastream Brand l Fast ČR, a.s.
zdenek.zahradka@fastcr.cz l +420 734 174 553 l www.sodastream.cz

Kontakt pro média:
Monika Straková
PHOENIX COMMUNICATION
Helénská 1799/4
120 00 Praha 2

monika@phoenixcom.cz

Tisková zpráva ke stažení jako

Poslední tiskové zprávy


Malina perlí