Reklama Sodastream očima teenagerů

Letní herecká škola ve spolupráci se společností Sodastrem vyhlásila soutěž o vytvoření nejlepšího scénáře na reklamu Sodastream. Odbornou porotou vybrané scénáře děti samy natočily v průběhu pobytu na LHŠ.

„Je  opravdu zážitek moci sledovat nadšení dětí pro takový projekt. Bylo to vůbec poprvé, co účastníci letní školy uchopili zadání komplexně, od sepsání scénáře reklamy a jejího natočení až po produkci celého spotu. Někteří navíc připravili i vlastní hudební podkreslení,“ říká Petr Kubálek, zástupce Letní herecké školy.

Radim Klepetko z českého zastoupení značky SodaStream dodává: „Upřímnost dětí a promítání dětské fantazie a psychiky do světa filmu je fascinující. Snímky jsou velmi emotivní, přinášejí zážitky i nové postřehy, a poskytují nám tak nový úhel pohledu na náš obchodní model a vnímání značky.“

 Letní herecká škola má již dvacetiletou tradici. Účastníci se učí herectví, zpěvu, tanci a díky kvalitnímu technickému vybavení i práci s mikrofonem, před kamerou, dabingu, režii, produkci a mnoha dalším činnostem, které nesmějí při tvorbě snímků chybět. Mladí umělci vytvářejí pod dozorem profesionálů vlastní pořady a projekty. Jedním z nich jsou letos i reklamní snímky pro společnost SodaStream. 

Vítězné snímky jsou ke shlédnutí zde: 
http://youtu.be/Yqs9g04LqQ0
http://youtu.be/ajPB4_8pOZM
http://youtu.be/fFrqxW9RMGI
http://youtu.be/dtUFwxHPFpc
http://youtu.be/sMJApt_tr7o
http://youtu.be/oWTk-ToWnmI